sunnuntai 9. helmikuuta 2014

Hetki kiitokselle


Kiitos tästä ihanasta aurinkoisesta päivästä, jossa on jo lupaus keväästä.
Kiitos syvästä ilosta ja onnesta sydämessäni.
Kiitos että saan elää ilossa ja sydän täynnä rakkautta.
Kiitos että voin myös jakaa eteenpäin tuota rakkautta.
Kiitos, että saan tehdä Luojan työtä.
Kiitos että saan välittää valoa ja rakkautta eteenpäin sitä tarvitseville.
Kiitos, että saan tehdä yhä enemmän Luojan työtä ja että saan eteeni yhä suurempia tehtäviä.
Kiitos, että saan toimia valotyöntekijänä, muita opastaen.
Kiitos, olen nyt valmis siihen sydänjuuriani myöten, olen valmis aloittamaan päätoimisesti Luojan työssä.
Kiitos, että saan kulkea omaa ylösnousemuspolkuani.
Kiitos, että saan olla mukana auttamassa Äiti Maata ylösnousemuksessa.
Kiitos, että minulla on tukijoukot joita en olisi edes osannut toivoa.
Kiitos minulle niin tärkeistä valoystävistäni, kiitos aivan jokaisesta valosiskosta.
Kiitos, että elämä haastaa minut jatkuvasti, jolloin opin kokoajan.
Kiitos että peileinäni toimii myös ihmisiä, jotka eivät tunnista ja tunnusta samoja asioita kuin minä.
Kiitos, että minulla on kyky kanavoida ajatukseni kirjoitukseksi.
Kiitos miehestäni, kiitos rakkaudesta välillämme.
Kiitos jokaisesta lapsestamme.
Kiitos suojelusenkelini Daniel, kulkemisesta rinnallani joka hetki.
Kiitos henkioppaani ja mentorini, että saan tutustua teihin paremmin tulevana aikana.

Kiitos kiitos kiitos!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti