maanantai 10. helmikuuta 2014

Ylösnousemus -mikä se on?


Viimeisimpien postauksieni jälkeen sain lähipiiristä kummastuneen ja hieman huvittuneenkin katseen kera esitetyn kysymyksen: Mistä kumman ylösnousemuksesta sinä puhut?
Osasin odottaa sitä. En oikeastaan mielellään käytä tuollaisia sanoja, koska siitä tulee mieleen eri uskontojen hierarkiset tavat (kun teet nämä ja nämä asiat, kuten kaste/konfirmaatio jne, saavutat tämän ja tuon. Asioille on siis ikään kuin ehtoja ja ja ulkoapäin tuotoja etappeja...). Ylösnousemus on tietysti myös vahvasti käsite, jonka kristittyinä näemme tietyssä valossa. Ja ihan samasta asiasta ei nyt ole kyse.

Yritin miettiä sanoja ylösnousemuksen selittämiselle ja sitten aloin etsiä sanoja muista lähteistä. Oman selittämisen sijaan taidan tässä kohtaa käyttää lainasanoja, jotka tulevat Diana Cooperilta (referoituna):

"
Elämme yhtä maailmanhistorian ihmeellisintä aikakautta. Koskaan koko universumin historiassa maaplaneetta ei ole ollut näin suuressa siirtymävaiheessa, millä tarkoitetaan planeettamme ylösnousemusta eli kohoamista kolmannesta ulottuvuudesta viidenteen. Olemme kaikki siunattuja saadessamme olla täällä maan päällä juuri tänä aikana. Meillä on nyt upea mahdollisuus henkiseen harppaukseen, mikäli itse näin haluamme. Ylösnousemus tarkoittaa sitä, että me nostamme värähtelytasomme valon tasolle ja koska kaikki ajatuksemme, tunteemme ja tekomme ovat aurassamme olevaa värähtelyä, niin kyetäksemme tuohon siirtymään meidän täytyy käydä läpi aikamoinen puhdistautumisprosessi. Vasta silloin säteilemme korkeammalla tasolla ja elämme ilossa ja vapaudessa
On olemassa muutamia väärinkäsityksiä, joita ihmisillä liittyy käsitteeseen ylösnousemus. Jotkut luulevat, että se tarkoittaa sitä, että kohotessa korkeammille tasoille otetaan mukaan fyysinen keho. Se ei kuitenkaan pidä paikkaansa.
On tosin ollut aikoja, jolloin maaplaneetalle inkarnoituneessa kehossa ei ollut mahdollista nousta valoon ja jäädä yhtä aikaa fyysiseen kehoon.
2000 vuotta sitten ihmisten värähtelytaso oli niin alhaalla, etteivät silloiset kehot olisi kestäneet ylösnousemukseen tarvittavaa valomäärää. Tuolloin ylösnoustiin niin, että otettiin fyysinen keho mukaan. Nyt tilanne on toinen, koska olemme ihmisinä ja ihmiskuntana kehittyneitä noista ajoista.
Älä siis murehdi perheesi jättämistä. Kukaan ei pyydä sinua leijumaan ulos avoimesta katosta. Vapautumisen tielläsi pysyt lujasti ja onnellisesti ratin takana eli elät kuten aiemminkin mutta hehkut, loistat ja säteilet korkeamman värähtelytason valoa.
Vapauduttuaan ihminen elää jatkuvasti viidennessä ulottuvuudessa. Nyt on heräämisen aika, ja valotyöläiset ottavat yhä enemmän paikkansa päästämällä irti väärästä egostaan."


Itse olen alkanut nyt puhua enemmän ylösnousemuspolulla olemisesta, koska viimeisen puolen vuoden aikana olen todella alkanut tuntea että olen keskellä valtavaa puhdistusprosessia ja irtipäästämistä. Päästän siis irti kaikista niistä itseäni rajoittavista malleista, uskomuksista ja muureista, joita olen elämäni (ja menneiden elämieni) aikana itselleni luonut. Koskaan elämässäni en ole ollut tällaisen muutoksen keskellä ja jotenkin tunnen myös että minä olen ikään kuin "liukuhihnalla" jossa asiat tulevat eteeni, ilman että minä kokoajan valitsen että "seuraavaksi voisin puhdistaa tuon ja tuon asian". Olen tehnyt valintani kerran, jollain tasolla olen tehnyt valinnan lähteä tälle tielle ja tässä nyt ollaan, "liukuhihnalla".
Puhuttaessa ylösnousemuksesta nähdään helposti vain se päämäärä. Sitten kun olet ylösnousemuksesi suorittanut, olet valmis. Mutta niinhän se ei ole. Kyseessä on matka, polku, ja se itsessään on ihana ja arvokas. Elämäähän täällä ollaan elämässä eikä odottamassa jonkun tietyn hetken koittamista.

Siirtyessämme eteenpäin omalla polullamme alamme integroida yhä korkeampia värähtelyitä itseemme. Se on kova paikka kehollemme ja niinpä kehomme muuttuu mukana, kun kuljemme eteenpäin. Taannoin moni jakoi Facebookissa sitä uutista, jossa kerrottiin tiedemiesten testanneen veden reagointia erilaisiin energiataajuuksiin. Valitettavasti minulla ei ole nyt sitä linkkiä jakaa tähän enkä edes muista koko juttua kovin selvästi, mutta pääpiirteissään se meni niin, että kun vettä pidettiin korkeiden energiataajuuksien läheisyydessä, se alkoi vaikuttaa veden rakenteeseen. Tämä oli nyt hyvin karkea selitys aiheesta (jos joku löytää linkin, niin vinkatkaa minulle). Ja kun oma kehomme muodostuu suurelta osin vedestä, sama asia on nähtävissä myös siinä. Muutumme solutasoa myöten kun kuljemme eteenpäin ylösnousemuspolulla. Kehomme muuntuu pikkuhiljaa, tästähän puhuttiin tuossa edellä Diana Cooprin sanoissa. Mikään ei tietysti tapahdu hetkessä. Itse koin tämän nyt vahvasti juuri äsken. Olin muutaman päivän todella korkeissa energioissa, en oikein osaa selittää mistä se valotykitys johtui, mutta saatoin aistia sen kyllä joka tavalla (kaksi aiempaa postaustani kirjoitin sinä aikana ja ehkä se välittyy niistäkin). Oli tunne, ettei sieluni mahdu tähän kehoon, olin täynnä valoa ja rakkautta, sydänkeskus oli apposen avoimena. Se oli huikea tunne, se on jopa sanojen ulottumattomissa. Menin vielä sunnuntai-illalla nukkumaan aivan täysin näissä svääreissä ja maanantaiaamullakun heräsin huomasin jonkun muuttuneen. Olin väsynyt ja hiljainen. Hurja keveys ja virtaava energia oli poissa, olin taas jalat vahvasti maan pinnalla, olin hiukan uupunut mutta rauhallinen. Tajusin sen kyllä heti, että kehoni ei ole vielä valmis olemaan jatkuvasti noin korkeissa energioissa. Se väsyy ja uupuu ja se tarvitsee lepoa.

Kun alat pikkuhiljaa muuttaa sitä omaa värähtelytasoasi korkeammille taajuuksille alat myös henkisten lakien mukaan vetää puoleesi asioita, jotka sopivat tuohon sinun nykytaajuuteesi. Käyttäen itseäni esimerkkinä olen vetänyt puoleeni mitä upeinta matkaseuraa, ihmisiä joiden kanssa energiamme kohtaavat ja taajuus on sama. Samalla tämä on tarkoittanut vanhan taaksejättämistä, mutta sen ymmärtää kun alat tuntea ettet oikein enää sovi yhteen kaiken vanhan kanssa. Ei ole enää yhteistä taajuutta, it really makes sense.

Alkuaikoina, kun olin kokenut henkisen heräämisen, olin valmis menemään mihin tahansa tapahtumaan tai koitokseen, jossa vain puhuttiin näistä asioista jotenkin. Imin itseeni kaikkea kuin sieni. Nykyään olen jo melko valikoiva. Tarjollahan on vaikka mitä, siitä ei ole pulaa. Mutta en enää osallistuisi mihin tahansa enkeli-iltaan tai menisi kenen tahansa energiahoitajan pakeille ja tässä nimenomaan tunnustelen sitä energiaa ja taajuutta millä toimitaan. Resonoiko tämä tapahtuma tai ihminen minun kanssani samalla taajuudella? Tunnistan kyllä melko nopeasti, mitkä asiat ovat minua varten ja mitkä ei ja se onkin melkoisen hyvä vaisto olla olemassa. Vain omaa vaistoaan eli intuitiotaan kuuntelemalla voit toteuttaa omaa elämänpolkuasi. Silloin kuljet ikään kuin elämänvirrassa, jossa sinun tiellesi tulee juuri ne asiat, joiden on tarkoitus sinun korkeimmaksi parhaaksesi. Voit tehdä jatkuvasti valintoja, eikä ole olemassa oikeaa ja väärää sinänsä, on vain erilaisia valintoja. Kukaan missään ei tuomitse sinua mistään valinnastasi. Mutta sen olen oppinut, että jos valitset vastoin sydämesi ääntä, niin melko nopeasti saatat löytää itsesi niin sanotusti ryteiköstä.

Tulipa mieleeni kun mainitsin tuon, että viimeisen puolen vuoden aikana olen todella lähtenyt voimakkaasti puhdistumisprosessiin, että käydessäni viime kevättalvella Jukka Viertomantereen vastaanotolla (hän on astrologi ja jonkinsortin "näkijä", tekee hyvin omanlaisiaan tulkintoja!) , hän sanoi silloin (olin raskaana) että kun vauvani on syntynyt, alkaa minun henkisellä tielläni aivan uusi vaihde. Nyt vasta muistin tuon ja tajusin, että hänen sanansa kävivät toteen täydellisesti.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti