keskiviikko 23. tammikuuta 2013

Yhteyksiä



Voi sitä lapsosta!

Mun on pakko kertoa, mitä syntymättömän lapsemme tuleva kummitäti Jonna koki tänään ollessaan energiahoitajalla, ihan ensimmäistä kertaa kyseisellä hoitajalla.
Kesken hoidon hoitaja oli kysynyt Jonnalta, että "mites, oletko sä haaveillut vielä lapsesta?" Jonna oli siihen vastannut, että "no en oikeestaan, kuinka niin?" Hoitaja kertoi sitten, että kun hän näkee sellaisen oikein pyöreäposkisen iloisen vaaleanpunaisiin puetun pienen vauvaenkelin, joka huiskuttaa valtavasti käsiään. Jonna oli kyllä heti tunnistanut "tapauksen". Jos joku ei nyt enää muista, niin muistin virkistykseksi kerron, että juuri ennen kun sain itse tietää olevani raskaana, Jonna teki minulle energiahoitoa, jossa hän kertoi näkevänsä pyöreäposkisen, iloisen, vaaleanpunaisiin puetun vauvan, joka huiskutti valtavasti käsiään ja sanoi, että "äiti, täällä mä olen, täällä mä olen". Tämä oli siis tämä minun syntymätön lapseni, joka tuli silloin tervehtimään ja siitä silloin sainkin sitten ajatuksen, että pitäisikö ihan tehdä raskaustesti (tein ja positiivinen oli).

Ja niinkuin viime postissa kerroin, tuleva vauva, minä ja Jonna olemme kaikki samaa sieluperhettä ja meillä on yhteisiä menneisyyttä takana menneiden elämien muodossa ja näin. Ollaan ikäänkuin taivaasta tuttuja toisillemme. Tähän elämään olemme tehnet sielunsopimuksen keskenämme, että tässä elämässä olemme toistemme elämässä näissä roolissa: minä lapsen äitinä, lapsi ja Jonna hänen kumminaan. Ja tämä selittää sen, miksi jo ennen tämän raskauden alkua sain niin vahvan intuition siitä, että juuri Jonnan pitää olla tulevan lapseni kummi. Se tunne oli niin vahva, että vaikka mitään lasta ei silloin edes ollut tulossa, niin silti ilmoitin siitä miehelleni ja sitten Jonnallekin.
Hassua, vaikkakin niin selkeää.


Jonnaa hoitanut ihminen kertoi myös, että hän näkee tällä vauvalla oikein isot ja vahvat siivet. Ihana. Yksi minua hoitanut kurssikaverikin kertoi aivan raskauden alussa (kurssikaveri ei silloin tiennyt mun olevan raskaana) näkevänsä vauvaenkelin, joka silloin toi minulle jotain viestiäkin.

No niin, ja palatakseni vielä kummitäti Jonnaan ja hänen saamaansa hoitoon: Hoitaja oli sanonut Jonnalle myös, että hänellä on jotenkin sellainen olo, että Jonnasta tulisi tämän lapsen kummi. No, tämähän me jo tiedettiin!!

Hei, aika uskomatonta. Taas.

1 kommentti: