maanantai 18. kesäkuuta 2012

Synkronisuus

Universumissa ei ole sattumaa.
Yhteensattumat ja synkronisuudet ovat
oppaittesi ja enkeleittesi huolellisesti organisoimat.
Iloitse niistä kun ne huomaat.
Ne ovat enkeleittesi viestejä sinulle,
kertoen että olet oikealla polulla.
Ala odottamaan niitä.
Synkronisuus on myös muistutus siitä,
että kaikki asiat tapahtuvat oikeaan aikaan.


Tämän viestin sain tänään enkeleiltä (käytän sellaista netissä olevaa palvelua silloin tällöin, vähän sama kuin vetäisi enkelikorttipakasta kortin). Olen pari päivää ollut vähän stressaantunut yrityksen asioista ja miettinyt, että meneekö kaikki hyvin. Olin taas onnistunut hukkaamaan itseni ja oman voimani siihen huolehtimiseen ja niinpä pyysin enkeleiltä viestiä. Suljin silmäni ja puhuin mielessäni enkeleille, kerroin huoleni ja pyysin heiltä viestiä siihen liittyen. Ja tällaisen viestin sain.

Tämä viesti oli taas loistava osoitus.. kaikesta. Tarvistin tämän muistuksen siihen, että sain taas voimani ja luottamukseni takaisin. Tämä viesti tuntuu muistuttavan minua siitä, miten paljon tätä synkroniaa ja universumin apua olen yritykseni kanssa jo saanut. Olen saanut sitä niin paljon, että tiedän olevani oikealla polulla. Ja nytkin kun olen tehnyt muutoksia yrityksessäni, tein ne vaistoni ohjaamina, ja olen edelleen oikealla polulla. Minua muistutetaan, että kaikelle on täydellinen ajoitus, vaikka se ei juuri tällä hetkellä vielä näyttäytyisikään ja siltä tuntuisikaan. Asiat kyllä ratkeavat, minun on vain luotettva ja uskottava itse siihen ja oltava hermoilematta.

Ja niin aion nyt tehdä!

4 kommenttia:

  1. Hienoa, että tunnet olevasi oikealla polulla ja teit hyvän päätöksen kun pistit kaupan pystyyn! Olen tosi iloinen sun puolesta! :)

    Hanna

    VastaaPoista
  2. Mahtavaa, synkroniaaaa! <3 hra Röinen

    VastaaPoista