sunnuntai 24. heinäkuuta 2011

Viesti enkeli-ihmiseltä

Olen mukana yhdellä foorumilla, jossa mulla on ollut ilo virtuaalisesti tavata ihminen, joka on henkimaailman kanava, näkijä, parantaja ja enkelihoitaja. Hän haluaa auttaa muita ihmisiä sydämestään ja hän lupasi katsoa myös mun asioitani, kun sitä häneltä pyysin. Sain häneltä tällaisen viestin:

"Sinusta välittyy ihana, pehmeä tai paremminkin lempeä energia, rakkaudellinen ja saan kuvan sinusta, että olet kiltti, auttavainen, sydämellinen ihminen.
Sinulla on edessäsi pitkä ja hyvin mielenkiintoinen "matka", jonka aikana opit kaiken aikaa uutta niin itsestäsi, ympäristöstäsi, energioista ym.
Minun, eikä kenenkään kuulu sanoa sinulle mihin suuntaan mennä, sillä silloin toteuttaisit sitä, mitä sinulle on sanottu. Etkä kuuntelisi intuiotasi, mikä on kaikkein tärkein. Ei se, mitä sinulle sanotaan (toiset ), eikä se mitä luet. Löydät yllättävän nopeasti sen polkusi ja tehtäväsi jota olet tänne tullutkin suorittamaan.
Sinulla on enkelisi ja oppaasi mukana, aina. Oppaasi on vanha, itämaisen oloinen mies, tietäjä Joshi nimeltään tällä hetkellä. Saat muitakin oppaita matkasi varrella.
Enkelisi on ( kuin sinä ) vaalea hiuksinen, kaunis. Hän on sinun ns. oma, opas enkelisi joka on ollut aina mukanasi, syntymästäsi saakka. Muitakin enkeleitä mukanasi on, mutta jostain syystä nyt näen hänet selkeimmin. En kuule selvästi hänen nimeään ... Hmm... "

Minäkin olen useasti yrittänyt kysyä oman enkelini nimeä, saamatta vastausta tai kuulematta sitä. Hän taitaa ollakin tarkka nimestään, eikä paljasta sitä helpolla :D Toivon saavani sen tietooni jonain päivänä, olisi kiva kutsua häntä nimeltä. Mutta silti ihana kuulla joltain, joka näkee nämä henkimaailman olennot, että keitä vierelläni on. Meillä kaikilla on nämä enkelit (tai ainakin yksi, joillakin useampia ja kai tilanteestakin riippuen, mutta aina kuitenkin se yksi sama ainakin) ja sitten henkiopas (niitä samoin voi olla kai useampia, mutta ainakin yksi. Henkioppaat, toisin kuin vakisuojelusenkeli, voi vaihtua elämän varrella, tarpeen mukaan).
Olen kuitenkin tuntenut enkelin vierelläni, kun olen häntä kutsunut. Olen tuntenut sen monta kertaa, viileänä tuulahduksena kasvoillani. Opin nopeasti tietämään että siitä tunnen hänen läsnäolonsa. Se ei ole vain yksi tuulahdus, vaan sellainen pidempi tunne, ikäänkuin joku hengittäisi viileää ilmaa kasvoilleni aivan vieressäni. Olen kerran myös tuntenut, kuinka enkelit kannattelevat minua. Tein illalla sängyssä pimeässä jotain tällaista enkeleihin liittyvää harjoitusta, joissa jotain tiettyä enkeliä muistaakseni kutsuttiin luokse, en muista nyt tarkemmin. Tunsin kuinka kehoni muuttui kevyeksi ja tunsin ikäänkuin leijuvani aivan patjan pinnan yläpuolella, tunsin että minua kannatellaan. Se oli hieno tunne!

Tämä tälle tielle lähteminen on tuonut elämääni sellaisen aspektin, että elämä on jokapäiväistä jännitysnäytelmää, kiehtovaa! Tämä kaikki on hyvin mielenkiintoista ja jännittävää, ja en voi kuin suositella sitä itse kullekin.

PS: Ne jotka minut tuntevat in real life, eivätkä ole tunteneet riittävän pitkään, saattavat hämmentyä, että näkijä kirjoitti enkelini olevan vaaleahiuksinen, kuten minäkin. Nykyinen tumma tukanvärini on nimittäin purkista ;)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti