lauantai 8. syyskuuta 2012

Hoidossa




Sydän laukkaa kahta sataa. Samaan aikaan tuntuu, että sydän lamaantu täysin.
Pakahdun, tukehdun, räjähdän kappaleiksi, alan itkeä.


Tässä tuntemuksia tältä päivältä.
Olin tänään energiahoidossa tutussa paikassa, olin odottanut sitä kuin kuuta nousevaa.
Kaksi tuntia ennen hoitoa jotain tapahtui. Nämä tuntemukset alkoi ja paikka, johon mun piti energiahoitoon ajaa, olisi yhtä hyvin voinut olla maailman tosella laidalla. Tuntui, etten pääse sinne tarpeeksi nopeasti, tuntui etten edes selviä sinne asti liikenteen seasta, olin niin "nuppi sekaisin". Päästyäni perille luottoparantaja kertoi, että aikamoiset hoidot mulle olikin jo alkaneet, "tarkalleen ottaen tuossa kolmen aikaan". Juuri siihen aikaan, kun aloin tuntea voimakkaita tuntemuksia! (Niille, joille aihe ei ole tuttu kerrottakoon, että hoito alkaa usein jo paljon ennen sovittua hoitoaikaa, itselläni tosin ei se ole koskaan tuntunut näin voimallisesti).

Hoito tehtiin, paljon kanavointia. Sydämellä oli isot kysymykset, mutta en uskaltanut sanoa niitä ääneen. Minulle vastattiin silti ja jälleen sain huomata, että puhutuilla sanoilla ei ole merkitystä, ne on tarkoitettu meitä ihmisiä varten. Yläkerta kyllä tietää, missä mennään ja antoi mulle kaikki vastaukset kaikkiin niihin asioihin, joita olisin halunnut kysyä, mutten tohtinut.


Kaikki on niin suurta ja niin taivaallisen, mykistävän ihmeellistä, että joskus ei vain riitä sanat. Nyt ei riitä sanat. Tuntuu, etten ole koskaan kokenut mitään vastaavaa. Että joku tietää, mitä ajattelen, vaikken ole puhunut niistä ajatuksista koskaan kenellekään. Silti luottoparantajani alkoi puhua mulle niistä, hän siis kanavoi. Tämä kaikki, mitä tapahtuu meidän elämässä, on niin paljon enemmän kuin voisi edes uskoa tai ymmärtää.

Olen uskomattoman etuoikeutettu, että mulla on mahdollisuus kokea näitä asioita.
Luottoparantajan hoitomökki on Rauhan, Rakkauden, Turvan ja Lämmön tyyssija, jossa sydän lepää ja laulaa, ja josta ei haluaisi lähteä koskaan pois. Sitä ei voi ymmärtää kukaan, joka ei siellä ole käynyt.

Kiitos Kiitos Kiitos!!

1 kommentti:

  1. Minun on niiiiin helppo samaistua sinun tunteisiisi <3 :))). Ihanaa, että oikeasti sallit itsellesi nämä hoidot rakas ystävä ;). Jotain, josta olen yrittänyt sinulle puhua jo kauan!!! Ja kyllä hoitoja tarvitsee säännöllisesti, jotta pysyy elämä raiteillaan..aivan viimeiseen hengenvetoon asti!

    Valoa kauniille sielulle!! :)

    VastaaPoista