torstai 20. syyskuuta 2012

Voimatekoja



Tänään pääsin jossain mittakaavassa testaamaan sitä, että kuinka sitä pysytään siinä rakkauden, ilon ja myönteisyyden energiassa silloin, kun kohdalle osuvat tapahtumat saisivat sinut helposti huuhtoutumaan negatiivisuuden ja synkkyyden viemäreihin. Ei nyt ollut kyse oikeastaan mistään niin vakavasta, mutta töissä meni yksi juttu ihan poskelleen ja siihen lisäksi tuli vielä muita pahantuulisuutta eksponentiaalisesti lisääviä tekijöitä ja siinä oltiin. Ärrrrsytti, ja teki mieli kaataa se jonkun niskaan. Tietokone oli auki, Facebook päällä. Entinen minä olisi kirjoittanut Facebookiin koko ärtymyksensä ja pahan mielensä, sanonut maailmalle, että "minua on potkittu päähän epäonnella, lohduttakaa". Teki mieli, monta kertaa, mutta en vain saanut kirjoitettua. Jokin pidätteli, ja se oli muistutus siitä, että minä itse voin ratkaista mitä haluan tähän maailmaan tuoda. Kun minua ärsyttää, haluanko jakaa sen pahan viban muiden kanssa ja saada ärsyyntymisen kertautumaan? Ei, en halua! Ajattelin, että nyt on vain hengiteltävä ja odoteltava kärsivällisesti, että ärtymys menee ohi, ihan itse, kaatamatta sitä kenenkään niskaan.

Jännää muuten nyt tätä kirjoittaessa huomata, että tätä samaa teemaa (jälleen teemoja) on ollut ilmassa pari päivää. Olen itse kaatanut lähimpänä olevan ystävän niskaan omat arkipäivän ärtymykseni, helpottaakseni omaa painettani, ja se ei kuitenkaan ole tuntunut oikein hyvälle, sitä on jäänyt kysymään itseltään, että "miksi piti tehdä noin?". Draama, vanha tuttu draama se siellä ovilla kolkuttelee. Samoin silmään on iskenyt tosi kovasti esimerkiksi Facebookista jotkut muiden päivitykset tai julkaisut. Negatiivista, katkeraa, huonoa ironiaa. Huomasin, miten kovasti ne iski silmääni ja panin tämän merkille. Vanha minä olisi ottanut ne vastaan ihan kuin kaiken muunkin, todennäköisesti vanha minä olisi jakanut ne pahimmat sutkautukset vielä eteenpäinkin. Joku uusi minä on todella syntymässä ja siihen uuteen minään ei nämä asiat enää mahdu! Uusi minä haluaa tuottaa rakkautta, iloa ja myönteisyyttä, ja nähdä rakkautta, iloa ja myönteisyyttä. Muu ei oikein enää sovi siihen maisemaan, jota uusi minä haluaa katsella.

Siinä pahimmassa ärtymyksessä työpäiväkin sitten loppui ja kotiin lähtiessä muistin, että tänään minulla ei olekaan autoa eikä pyörää (lastenhoitaja ja lapset heittivät mut aamulla töihin, koska tarvitsivat tänään autoa). Niin vain olin ajatellut vauhdikkaasti hurauttaa kotiin, mutta kävelyksi meni. Ilma oli syksyisen raikas, ei satanutkaan mitään, oli mukava kävellä. Ajattelin heti alkumatkasta, että kyllä tämäkin tuli nyt ihan tilauksesta. Kävely oli erittäin tehokas keino karistaa se pahatuuli sinne matkan varrelle ja näin olla viemättä sitä kotiin (sama tuskin olisi onnistunut 5 minuutin automatkalla). Sitä paitsi, olen jo pitkään harmitellut, että iltaisin ei enää tunnu olevan aikaa mennä ulos reippailemaan, ja se on tuntunut vähän tukalalta. Nyt sain reippailla kauniissa säässä kotiin!

Kun kävelin viimeistä pitkää suoraa kotiin päin, katselin taivaalle kuin jotain etsien, niin kuin monta kertaa ennenkin. Taas mielessäni lähetin viestiä jonnekin taivaan kannelle: "Rakkaat maan ulkopuoliset, plejadilaiset ystäväni, voisitteko näyttäytyä minulle, ihan vähän vain? Tahtoisin niin kovasti nähdä, että olette siellä." Tuijottelin pilviä ja taivasta, ja tänään ei vielä tultu näytille. Mietin siinä kävellessä sitä, että jätin kirjoittamatta ärtymystäni Facebokiin ja aloin ajatella että "Jesss!! Hyvä minä!" Tein pari pientä tuuletusliikettäkin, ja sanoin uudestaan, "Jesss!! Siitä se lähtee, hyvä minä!" Sitten muistin taas voimalauseet, jotka lanseerasin itselleni eilen ja joita olen muistanut hokea itselleni eilen ja tänään. Sanoin itselleni ääneen ja hyvin vakuuttavasti, jopa riemastuneesti: "Minä olen hyvä ja haluttu energiahoitaja, ja kykenen kanavoimaan asiakkailleni tietoa ja opastusta." Ja uudestaan, ja uudestaan. Ja nämä voimalauseet toimii! Alan huomata sen nyt jo! Uskon itseeni jo paljon enemmän! Toinen voimlauseeni matkan varrella kuului: "Olen luova ja taitava kirjoittaja, ja pystyn teksteilläni välittämään ihmisille Valoa ja Rakkautta." (Voimalauseiksi otetaan asioita, jotka ovat ikäänkuin tavoitteitasi, ja ne lausutaan siinä muodossa kuin ne olisivat jo toteutuneet... ja nehän ovatkin!)

Ennen kuin aloin kirjoittaa tätä tekstiä, päätin nostaa kortin uudestan enkelikorttipakastani. Tiesin, mitä aion kirjoittaa ja pyysin itselleni viestiä tähän hetkeen. Ja taas saatte hämmästellä kanssani korttien voimaa:

Myönteisyys
 
Kun olet myönteinen, ohjaat jatkuvasti
korkeavärähteisen energian virtaa ajatuksillasi,
sanoillasi ja teoillasi.
Vaikutat muihin, jolloin he auttavat sinua
kohti päämäärääsi.
 
Enkelit ovat tietoisia myönteisyytesi voimasta ja
hekin tukevat aikomuksiasi.
Valitset itse ajatuksesi ja asenteesi, keskity siis
rakkauteen, runsauteen ja menestykseen
kaikilla elämäsi alueilla.
Myönteisyytesi saa sinut iloiseksi, terveeksi ja
tyytyväiseksi.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti