keskiviikko 17. elokuuta 2011

Julistus!

          Runsauden Sallimisen Julistus

Annan luvan Onnellisuudelle täyttää elämäni ja tietoisuuteni.
Onnellisuus yhdessä kiitollisuuden kanssa... Elämän lahjasta on todellinen luontoni.
Annan luvan kaikelle sille viisaudelle, joka minussa on ilmentyä Minussa ja elämässäni Onnellisuutena.
Kiitos, että näin on.
Vapautan itseni kaikesta syyllisyydestä, tuomiosta ja arvostelusta, sekä niiden rakenteista, joita olen ajatuksillani ja puheillani luonut.
Kiitos, että näin on.
Tässä ja Nyt, täysin tietoisena,
Näin luon, Näin määrään, Näin käsken.
Kiitos, että näin on.
Annan luvan kaikille niille auttajille,
joiden tehtävä on auttaa Minua ilmentämään Onnellisuutta elämässäni,
Tulkaa ja Tehkää.
Tulkoon tämä tai vielä jotakin parempaa osakseni Nyt.
Annan luvan Pyhän, Jumalallisen tahtoni mukaisesti.
Vapautan itseni kokemasta syyllisyyttä tekojeni tähden ja ajatusteni tähden.
Puran pois kaikki tuomiorakenteet, joita itselleni olen rakentanut.
Ne saavat muuttua Minussa ja Minulle valoksi ja Rakkaudeksi sekä elämää rakentavaksi voimaksi.
Annan luvan arvostelulle muuttua Minussa Jumalalliseksi arvioinniksi.
Tässä ja Nyt, annan luvan.
Pyha Jumala,
Pyhä Kosminen Kristus ja
Pyhä henki minua siinä auttakoon
ja Äiti-Maa sitä elämässäni ilmentäköön.
Minä Olen Onnellisuus, Valo, Rakkaus ja kiitollisuus.
Nyt se on tehty....
Kiitos, Kiitos, Kiitos itselleni ja kaikille auttajilleni,
joille annan luvan auttaa minua ilmentämään tätä elämässäni
ja Omalla allekirjoituksella tämän Sinetöin......
Minä Olen Rakkaus Nimeltään Johanna.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti