maanantai 31. lokakuuta 2011

Kohti tähtiporttia

Ihanaa, olen huomenna menossa jälleen yhteen ryhmämeditaatioon! Sen vetää sama nainen, jonka luona kävin viime viikolla kanavoidussa energiahoidossa ja hän kuvasi tulevaa meditaatiota näin:
"Tässä meditaatiossa avaamme 11.11.2011 tähtiportin, otamme sen kristallienergian käyttöömme ja aktivoimme sen.Teemme sen sen mukaisesti miten ylhäältä ohjataan."

Nyt en taas tiedä, kuinka tuttu kaikille lukijoille tuo 11-11-11 tähtiportti on, mutta se on iso juttu meille kaikille! Se on tärkeä tapahtuma matkalla ihmiskunnan ja planeetan Uutta Aikaa. Et välttämättä huomaa tuona päivänä tapahtuvan mitään ihmeellisempää, mutta silti isoja asioita tapahtuu. Lyhyesti:
"Saavutatte marraskuussa aikaportaalin, tähtiportin, mitä kutsutaan nimellä 11-11-11. Se edustaa maailmanlaajuisen heräämisen ja ykseyden kosmista hetkeä, jolloin uudistumisen valokoodit tai kosmiset koodit vastaanotetaan maan kristalliverkkoihin."
(Lisää täältä!)

Päästäkseni tuonne meditaatioon, sain taas painiskella näiden omien pelkojeni ja asenteideni kanssa. Mieheni on tuolloin työmatkalla ja olin jo ajatuksissani luopunut ajatuksesta päästä koko meditaatioon. Kiitos matkakumppanille siitä, että piti minulle pienen psyykkaamispuheen asian tiimoilta, se sai minut miettimään asiaa toisen kerran. Päätin rohkeasti kysyä lapsille hoitajaa, vaikka se tuntuukin aina yhtä vaikealta. Olen jo etukäteen päättänyt kaikkien mahdollisten hoitajien puolesta, että kukaan ei halua ottaa vapaaehtoisesti kolmea pientä lasta hoitoonsa. Lisäksi olen päättänyt kaikkien muiden puolesta, että syyni pyytää lastenhoitoa (meditaatioon meneminen) ei ole riittävän pätevä, ei tarpeeksi "paha tilanne". Minulle se silti on mitä tärkein! Päätin kuitenkin luopua kaikista näistä ajatusrakennelmista ja kokeilla kepillä jäätä. Päätin luottaa, että aikuiset ihmiset osaavat sanoa, mikäli heille ei lastenhoito sovi. Päätin luottaa siihen, että mikäli minun on tarkoitettu mennä tuohon meditaatioon, se varmasti järjestyy. Itse asiassa pyysin enkeleiltä apua tähän asiaa, pyysin heiltä apua lastenhoidon järjestämiseen. Olin jopa sitten miettinyt keneltä lastenhoitoa pyytäisin, se oli henkilö jonka kanssa ei olla kuitenkaan usein yhteyksissä näin arkipäivän tiimellyksessä. Juuri sinä päivänä, kun tätä ajatuspainia kävin, tämä ihminen soitti mulle ja ajattelin sen olevan vähintään merkki siitä, että "go for it!" Ja niinpä niin, tämä ihana ihminen lupasi oikein mielellään ottaa kaikki kolme lasta hoitoonsa, eikä muuten edes kysynyt mihin olen menossa!

Uskon, että meditaatiosta on tulossa vahva ja voimallinen kokemus!

1 kommentti:

  1. Olen jo vuosia nähnyt ekeleitä,en ole voinut kertoa kenelkkään syyn varmaan arvaatte.

    VastaaPoista