maanantai 30. heinäkuuta 2012

Happy Happy Joy Joy!



Oi että mä olen tänään onnellinen! Tänään on hyvä päivä!
Ai miksikö? Koska tänään vain kaikki virtaa, kaikella on merkitys ja tarkoitus, tänään taas ymmärrän ja tunnen kaiken oikeassa paikassaan.

Voisi ajatella toisinkin. Kaupassa ei ole käynyt tänään paljonkaan ketään, ainakaan kassakone ei ole kauheasti kilissyt. Päätäkin on yrittänyt särkeä piiitkästä aikaa vähän (painoistava ilma?). Mutta silti! Mulla istuu niin suuri sisäinen onni sydämessä, että en tiedä mihin sen kaiken kanssa oikein ratkeaisin.

Mä olen varovasti alkanut huomaamaan, että nykyään mä uskallan jo ihanasti luottaa. Luottaa Universumiin ja sen loppumattomaan tukeen, sen henkisiin lakeihin. Jos mulle nousee huolta tai tulee mieleen suuri visio tai unelma, uskallan luottaen jättää sen Universumin käsiin, tietäen että sieltä se apu tulee. Sitä ei tarvitse kantaa omassa niskassaan niin paljon, kun voi antaa asiat Universumille, enkeleille. Pieneen toiveen kera, "minulla on tällainen asia tai ajatus tai toive asioiden suunnasta, ja annan sen teidän käsiinne. Luotan että autatte asian kanssa niin kuin on korkeammaksi parhaakseni, kiitän siitä." Ja sitten vain yksinkertaisesti jää odottamaan, luottaen ja uskoen että tuki ja apu on tulossa, kun sen aika on. Se on tavallaan hyvin yksinkertaista (voiko se edes olla noin helppoa, kysyy joku!), vaikeinta on oppia vain luottamaan. Ehkä siihen tarvitaan muutama kokemus siitä, että se todella toimii ja sitten luottamus vahvistuu. Itselleni on käynyt näin.

Itse olen tänään saanut ihan huikeat visiot yritykseni suunnasta. Mitä kaikkea muuta tämä kauppani voisi olla kuin luomukauppa. Mitä muita palveluita voisimme tarjota. Niin ihanan huikeat unelmat vilistivät päässäni ja se hurmio, mitä näitä miettiessäni tunsin sydämessäni riitti kertomaan mulle, että olen oikeilla jäljillä. Kaiken sen unelmoiminen tuntui niin hyvältä, niin oikealta, sen vain oppii tuntemaan milloin ollaan oikealla polulla! Olen aika kaukana siitä, että nämä asiat joskus toteutuisi. Käytännön tasolla siis, ei ole rahoja, ei tiloja, ei tekijöitä ja vaikka mitä. Mutta se merkitsee vain sitä, että niitä ei ehkä ole nyt! Mutta kun annoin tämänkin unelmani enkeleiden käsiin kasvamaan, niin tiedän että kohta alkaa tapahtua. Tai en tiedä onko se kohta vai myöhemmin, mutta aivan varmasti ajoitus on kuitenkin täydellinen! Se on se tunne sydämessä, kun vain tietää. Tämä on se unelma tai visio, joka annettiin minulle tarkoituksella ja nyt vain pitää vähän odotella ja antaa ajan kasvattaa minua sitä kohti. Pitää uskoa, pitää luottaa, ja juuri nyt mun on hirveän helppoa tehdä niin. Minä vain luotan, sydän täynnä kiitollisuutta siitä, että apu on tulossa. Intuitio tietää, sydän tietää!

Tänään on ollut ihan huikea päivä senkin takia, että olen saanut rinnalla eläjän roolissa seurata erään henkisen ystäväni matkaa. Sitä seuraamalla olen saanut paljon itsekin, ja loppusummana sydämessä istuu vain suuri onni ja autuus kaikesta, mitä näen ympärillämme olevan. Ihania asioita, ihana luottoparantaja luotsaamassa matkaamme siinä missä emme vielä itse osaa täysin suunnistaa... Millä tavalla kaikki nämä asiat ovat ylipäätään tulleet mun elämään, nämä parantajat ja henkiset ystävät... Nämä kaikki on mun elämään tarkoitettuja ja siten "tuotuja". Kiitos kiitos kiitos!!

Tuntuu, että hirveän moni asia ja henkinen laki on istahtanut mun tajunnassa lopullisesti paikoilleen juuri nyt, ihan viime aikoina. Jään jopa miettimään, että onko tämä jonkun energiamuutoksen tai puhdistuksen tulos, että näin on nyt käynyt. Yhtäkkiä ymmärrän täysin senkin, mitä tarkoittaa runsausajattelu ja toisaalta se luonnollinen virta, joka tuohon runsausajatteluun liittyy. Tätä on tuotu itselleni siinäkin muodossa paljon, että olen päässyt olemaan paljon auttajan roolissa. Ja miten hyvältä on tuntunut auttaa toita ihmistä, ihan vain omasta vilpittömästä sydämestään, odottamatta mitään vastapalvelusta. Olen ymmärtänyt nyt syvällisesti sen, että minun tehtäväni on antaa pyytettömästi, MUTTA myös ottaa vastaan samalla tavalla! Olen saanut nyt antaa paljon, mutta samalla sitä kautta olen ymmärtänyt että virta takaisin minuun päin ei välttämättä tulekaan tältä samalta ihmiseltä, vaan se voi tulla mulle takaisin jostain muualta. Meidän tehtävä on antaa tämän kierron olla tasapainossa. Siksi meidän pitää ottaa myös vastaan! Jos teemme kuten me naiset hyvin usein teemme, eli vain annamme ja annamme ottamatta niin paljon koskaan itsellemme takaisin, energia ei ole enää tasapainossa, kierto järkkyy. Siksi on tärkeää sekä antaa että ottaa. Voit antaa mitä vain (on se sitten rahaa, apua, aikaasi, mitä tahansa) ja se voi tulla sinulle takaisin missä muodossa tahansa takaisin. Tällä tavalla me elämme runsauden virrassa, tietäen että meille on aina tarpeeksi kaikkea mitä tarvitsemme ja antaen pyytettömästi omastamme toisille, ja ottaen sitä myös vastaan silloin kun annetaan.
On vaikea oppia luottamaan siihen, että "minulla on aina kaikki mitä tarvitsen", kuten rahaa kaikkeen mitä tarvitsen. Jos näyttää siltä, että sitä rahaa ei todellakaan ole eikä ole tulossakaan ja laskuja kolkuttelee postiluukussa enemminkin, niin silloin kysytään mielen lujuutta vain uskoa, että kaikki järjestyy ja minulla on aina niin paljon kuin tarvitsen. Jos et usko siihen, jos et luota, sitä ei olekaan. Mutta kun tiedät näistä henkisistä laeista riittävästi, ja luotat että ne myös toimivat, sinulla on aina kaikki mitä tarvitset. Luot aina sitä mitä ajattelet ja mille annat voimasi ja ajatuksesi. Jos sinulla on tapana aina hokea, että "ei ole rahaa, koskaan ei ole rahaa, kaikki rahat menee laskuihin" ja niin edelleen, niin juuri tätä saat. Tuohon virtaan on niin helppo lähteä, tiedän. Vaatii mielen lujuutta alkaa ajattelemaan toisin: "Minulla on aina kaikki mitä tarvitsen, asiat järjestyvät, kaikki hoituu, tililläni on aina riittävästi rahaa, olen ansainnut kaiken sen runsauden mitä Universumi kohdalleni tuo". Tätä ajatusmaailmaa ei ole helppoa omaksua päivässä, mutta sitä voi harjoitella! Yritä saada itsesi kiinni itseteossa joka kerta, kun heität ilmoille runsausajattelun vastaisen ajatuksen tai lauseen. Ja käännä se toisin, yritä ihan oikeasti alkaa uskoa että saat kaiken mitä tarvitsetkin.

Olen lukenut jo pari viikkoa Kirsi Rannon blogia  ja jostain syystä, jota en oikein itsekään ymmärrä, se on ollut huikea kokemus. Se on ollut mulle jotenkin hyvin merktiyksellinen kokemus, tärkeä, annettu. Ja tähän loppuun haluankin siteerata yhtä lausetta, joka on Kirsi Rannon yksi kappaleen nimi, ja kertoo ytimekkäästi sen mitä meidän pitäisi omaksua yhdeksi elämämme ohjenuoraksi:

Juuri nyt on kaikki hyvin!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti