lauantai 28. heinäkuuta 2012

Synkronismia taas ilmassa

No johan nyt!
Tänään kaupassani kävi henkilö (luottoparantajani!), joka toimii kouluttajana intuitiivisen parantajan koulutuksessa, johon itsekin siis osallistun. Koulutus pidetään täällä meidän tiloissa ja siksi hän kävi tsekkaamassa paikat. Hän kertoi, että on pari kirjaa, joiden lukemista hän suosittelee ennen kurssia tai sen aikana. Ja sieltä se sitten tuli, heti ensimmäisenä: Caroline Myss:n Sielunsopimus! Tadaa! Mä ajattelin, että ei ole totta. TAAS!

Meni puoli tuntia ja mun yrittäjäkollega tuli käymään tässä kaupalla. Hän ei ole kiinnostunut näistä enkelimaailmoista, mutta on vissiin riittämiin kuullut meidän kahden muun jauhavan niistä :) Tämä kollega oli nimittäin käynyt kirjastossa ja nähnyt kirjan, josta hänelle oli tullut minä mieleen. Sitten hän alkoi vetää kirjaa kassistaan ja mä jo ehdin ajatella, että "älä nyt vain meinaa että vedät sieltä jonkun näistä kirjoista jotka kouluttaja juuri äsken mulle sanoi...", mutta ei sentään. Ei sentään tullut Sielunsopimusta, mutta tuli Ted Andrewsin Parantajan käsikirja. Juhuu, enkä ole edes lukenut sitä koskaan! Miten sopivaa!



Kuulkaas nyt kaikki. Tällä tavoin enkelit tekevät työtään, että he käyttävät kanssaihmisiä apunaan, muunmuassa. Näin tämäkin kirja lähetettiin minulle tuttavan kautta. Jos se ei tule vinkkinä ("mulle tuli vahva intuitio, että sun on luettava tämä kirja..") niin se voi tulla ihan suoraan eteen kannettunakin, juuri näin.
He saattavat lähettää jonkun ihmisen luoksesi sanomaan sinulle sanat, jotka sinun tulee kuulla. saatat myös saada saman tiedon lehdestä, radiosta, telkkarista, musiikista... Tapoja on monia, ja sitten kun alat huomaamaan nämä pienet sattuvat pikkutapahtumat, niin elämä alkaakin olla aika jännittävää!

1 kommentti:

  1. Synkronismia juu. Etsin nettikirjakaupasta Parantajan käsikirjaa (tiesin heti, että tässä kirja joka on tarkoitettu minulle luettavaksi). Samalla löysin Chakra käsikirjan :) Chakrat ovat nyt asia josta tulee tietoa joka puolelta ja johon haluan paneutua tosissaan.

    VastaaPoista